fredag 14 september 2012

Well...

Var tvungen att byta bild. Minnesgoda läsare vet att den är ifrån när jag kom fram till Santiago. Trots att jag ser nöjd o glad ut så har jag ont som satan i fötterna. Hade faktiskt svårt att stå still medans bilden togs och det var en knapp mil kvar till katedralen så det var tufft. Nog om det, man ska inte leva på gamla meriter.

Förnyelse är viktigt så därför går jag tidigare till gymmet nu för tiden:-) Börjar bli lite nervös inför Bootcampen nästa helg så jag tränar som fan. Håhåjaja, självförvållat men ändå...
Mer då...? Pysslar o donar. Äter, jobbar, tränar o sover. Lever livet ;-) & Oktober-evenemanget ska bli skoj. Har pratat med massor med folk och planerat. En öppen tillställning med flera konstnärer. Ivrig som vanligt ;-)
Kommer ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar