söndag 16 september 2012

Sugar man...

Igår kväll när brorsbarna gick o la sig så sa jag till min brorson, 4 år, att han kunde väcka mig på morgonen om han ville leka... Exakt kl 06.00 kände jag att nån klappade mig försiktigt på benet. Mmmmm kanske aningen tidigt men vi kikade på Piff & Puff en halvtimme så det vart inte så galet ändå trots att det var lite tidigt.

Jaja, åkte tillbaka till K-Holm, kikade på en lägenhet och drog sen till gymmet. Skönt pass men är trött som tusan... Ska träna till Onsdag, sen vila på Torsdag så får vi se hur helgen artar sig...

Btw, filmen jag tipsade om, Searching for Sugar man går i Katrineholm nu och syrran och modern var och såg den. Kalas-bra film och intet öga var torrt var deras omdöme. 7 pers i biosalongen är däremot tragiskt när en sådan film visas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar