lördag 6 oktober 2012

6 Oktober.

Phuuii, lååång men fantastisk dag. Körigt igår med allt som skulle ordnas så det blev sent i säng. Sov illa och upp tidigt. Var på jobbet vid 8- tiden i morse för att ställa i ordning lite.
Kl 10.00 började fordon rulla in, bilar, motorcyklar, mopeder och annat. Vädret strålade och folk trivdes. Kul bilar, balla hojar och bara bra folk funkar för mig:-)
Några från Kulturförvaltningen var där och tyckte det var kalas, lokaltidningen kikade förbi o ställde frågor och fotade.
Ett roligt inslag var bilen som barna fick rita på. De gick loss som tusan, hela bilen blev fullklottrad :-) Tack till Johan som lät mig lacka hans bil med Griffeltavlefärg enkom för den här dagen.
Utan min fantastiska familj, som står ut med mina nycker, och mina otroligt bra vänner så vore det omöjligt att genomföra ett dylikt arrangemang. Många har stressmeckat för att hinna bli klara tills idag, släpat fram fordon som stått tokigt till, åkt långväga för att deltaga på Motorkulturdagen. Bugar mig ödmjukt.
Trött nu...

2 kommentarer:

  1. kul att att funkade :-) kommer det nå bilder??

    SvaraRadera
  2. det va väl själva fan att det ska så svårt å komma ihåg attskriva under å stava rätt :(

    uffe :-)

    SvaraRadera