fredag 19 oktober 2012

Snurr...

Alltid efter ett projekt, oavsett en konsert, motorträff eller om jag byggt nått så blir jag tom efteråt. Kanske vanligt hos flera, vad vet jag, likväl så är det ju så jag känt mig ett tag men...
Fick ett mess igår från en trogen bloggläsare och god vän om jag inte hade nått på gång, nån spelning eller liknande och direkt börjar det snurra ;-) Ett par dussin sms senare så är en lokal restaurang preliminärbokad, ett tema ordnat och förhoppningsvis en grillmästare påtalad... Några detaljer att knyta ihop så får vi se, typ hitta ett band som kan ställa upp på kort varsel osv. Kanske kanske...
Om jag ska koppla av så går jag gärna på bio så igår kikade jag på Taken 2 med Liam Neeson i huvudrollen. Ettan var ju svinbra och den här också. Har ni inte sett den och gillar action så gå nu!!! Kika på trailern här: http://www.imdb.com/title/tt1397280/
För övrigt åker jag bort över helgen men vi hörs nog snart ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar