torsdag 18 oktober 2012

Höst...?

Det vore för enkelt att svamla på om vädret men det är ju bara att kika ut så märker man nivån på't... ;-)
Försöker komma på något vettigt att skriva om alltså,  har inte kommit igång med något kul projekt än, likväl finns det flera ideer som ligger på lut men inspirationen tryter.
Har fört en diskussion med en grann-by ang min Salt o peppar serie och ska dit på möte om några veckor. Iom att jag är lite förtjust i den så vore det kul att visa den för flera, på ett Galleri typ. De som har sett bilderna här på firman säger att de gillar den också, får ju hoppas att den inte är partiska och artiga utan verkligen tycker så :-)
Springer spåret ibland med hyfsat resultat så det känns fint. Ska öka på vid tillfälle för att se om kroppen håller.
Hmm, tja, några rader blev det i varje fall...
Vi hörs

3 kommentarer:

  1. Skulle ju kolla med dig om lite idéer för en dans och teaterförening här i stan som jag är med i om det kan vara intressant? Tips om du vill se något bra: musikteater på lokstallarna imorgon kl 19.00 den bygger på boken "Profeten" av Khalil Gibran. En jätte fin föreställning med tre duktiga tjejer som gör det riktigt bra. Texterna är mycket tänkvärda och ger positiva och hoppfulla tankar om livet, fri entré också ;-) / M

    SvaraRadera
  2. Halloj. Dans o teater är kul. Prata ideer är också kul.
    Den hade varit nått att gå på men jag åker till Oslo idag. Behövde en minisemester och har även en del projekt att fundera på. Tror jag har läst boken faktiskt, den låter bekant.
    Vi hörs nog snart;-)
    J

    SvaraRadera