måndag 15 oktober 2012

Träning...

Drog till gymmet strax efter jobbet. Körde ett hårt 1-timmes pass på Crosstrainern och därefter en timmes styrketräning. Så jäkla skönt när man tar ut sig ordentligt.
Har ju anmält mig till Maraton i SF nästa år så då måste man röra på sig. Vet inte hur jag ska lägga upp träningen än men jobbar jag långsiktigt så blir det nog bra. Det är ju syrran o jag som ska springa så det känns extrakul.
En annan polare har också börjat träna, mest cykel men bra för honom. Han ska dessutom springa tjur-ruset nästa år så det blir spännande.
Och, en annan kompis, som har förändrat sitt liv på mindre än 2 år. Fått jobb, pröjsat av gamla skulder, börjat spara lite varje månad och nu väntar han o hans fjälla barn. Är så glad för han / deras skull. Han är även en mycket god vän som ställer upp jämt, och står ut med mig o mitt humör, grattiskramar till de båda :-)
Tja, vi hörs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar