tisdag 23 oktober 2012

Höstrock...!!!

Nu jäklar händer det grejer, haha. Efter mycket ringande, frågande och tjatande så fick jag inte tag på nått band som kunde ställa upp Fredagen den 2 November förrns igår kväll. En god vän tipsade om en bekant och vips, några samtal senare så badabing badabom, en konsert är fixad... Blir ju så glad :-)
Så, Fredagen 2 November på Villa Sandhem här i Katrineholm så blir det Höstrock, ni vet, när hösten kommer, det blir kallt så behöver man en värmande rock. Höstrock alltså ;-)
Bandet lirar ösig musik, lite åt  Steve Ray Vaughanhållet och de är duktiga som satan.
Ska försöka tota ihop en affisch och lägga ut här.
Kul om det blir mycket folk såklart. Inträdet är 80 spänn bara för musiken eller 160 och då ingår en specialkomponerad Rockbuffe...  Detta blir en bra kväll. Lita på mig.
Träningen då... Jo, sprang spåret idag med min syster. Hon är en klippa till coach. 6 km blev det i lagom tempo, sval och skön luft gjorde det lätt att andas. Jag envisas ju med att springa med en ryggsäck med ca 5 kilo i för att effektivisera träningen lite. Bra eller dåligt vet jag inte men det känns fint.
Nog för ikväll. Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar