tisdag 30 oktober 2012

Känslor...

Hmm, rätt sent blev det idag av olika anledningar men så är det ibland...
Har inte så mycket att skriva om men emellanåt så har jag otroligt mycket i skallen. Grejer som ska fixas, ting som tar tid osv, ni vet, livet självt.... En del väldigt emotionella händelser som man inte vill gå in i detalj på men som ändå finns där tex. Kanske låter kryptisk eh?
Hur som helst. I allt detta så finns ju musiken. Låtarna man blir glad av, de man diggar hårt till. De som gör en nostalgisk av olika anledningar. De som man har delat med någon speciell osv...

Jag är ju den typen som anser att Rolling Stones är bäst, trots att jag är allätare. Kan tycka att det mesta på radion är jäkla bra bl.a. Men Stones ÄR bäst, sen följer AC DC osv....
Men, på kort tid så har jag fastnat för den här som följaktligen blir Dagens låt. Lyssnar på den varje dag och blir helt salig. Sagolikt vacker är den, tycker jag. Lagom volym, en skön stol. Själv eller med flamman, blunda o njut...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar