måndag 26 november 2012

-20...

Tjaba.
Rubriken kanske kräver sin förklaring med tanke på att det INTE är -20 utomhus, som tur är men det förutsätter jag att ni redan klurat ut ;-)
Det är nämligen så att på knappt ett år så har jag gått ner ca 20 kg... Tadaa :-)
Nyår låg jag runt 102-103 kg men i Lördags stannade vågen på 82 plus nått hekto.
Har ju även styrketränat en hel del så därför är det extrakul tycker jag. Ett slit men ett delmål är nått. Strävar på så får vi se vart det slutar. 

Donar på med min jävla lampa också. Guuud så jag kan vela men så är det ibland.
Bifogar 2 bilder på dagens skörd av grejer som ska användas till lampan... Det är det väl inget tvivel om va;-)

 En 15 cm lång M30 bult. 3 st kraftiga dragfjädrar. En liten blomma i gjutjärn och ett stort rostigt kugghjul... Helt uppenbart eh?

2 kommentarer:

  1. Wow, snygg jobbat!! Har mamsen slutat röka nu då när du är under 85 kg....?

    /St

    P.S. har bokat in mig på Gripsholms värdshus över julen. Södertuna slott hade tyvärr fullbokat... blir riktigt nice med mycket god mat o egen tid för återhämtning....

    SvaraRadera
  2. Thanx :-)Nope, hon slutar inte röka i onödan tyvärr. Nämnde det igår för na, hur många som har kol men det hjälper inte :-(
    Låter som du får en skön och välförtjänt jul.
    J

    SvaraRadera