torsdag 15 november 2012

Pt...

Träning känns ju uttjatat ibland men har ju ett mål och dit ska jag. Trots att boxningen är världens roligaste och bästa träning så sliter det på hälsenorna så där tar jag en paus på några veckor men... Det jag saknat är ju lite disciplin när jag är på gymmet plus en hel del kostlära rent allmänt så jag gjorde det enda logiska. Jag ringde och bokade tid hos en Pt, en personlig tränare alltså. Var där i Tisdags och vi pratade igenom mina mål och den tid jag har tänkt mig osv och idag så skulle han coacha mig på gymmet. Vi pratade igenom lite och han sa att innan vi är klara så kommer du hata mig :-)
Av olika orsaker så har dagen varit lite kass rent emotionellt sett så jag sa till coachen att jag ville att han skulle plåga mig ordentligt för det hade jag förtjänat sa jag och jävlar vad han tog mig på orden. 45 minuters stenhårt pass med allehanda övningar. Fy satan vilken träningsvärk jag kommer få i morgon, och då ska jag dessutom göra om allt... No guts, no glory eller? Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar