söndag 25 november 2012

Julmarknad :)

Gick upp tidigt och drog till gymmet. Trekvarts intervallträning på Crosstrainern var ett skönt uppvaknande, haha. Tog en dusch innan jag klippte iväg till Julmarknaden på Taxinge slott och min bror o hans familj. Jäkla koseligt att träffa de och mina brorsbarn. Knallade upp till marknaden, knökfullt med folk och mysigt som tusan. Provsmakade korv & skinka, köpte marsipangrisar till barna ( och till mig ) Hittade en jäkla god Getost ock Fikonmarmelad. Perfekt avslut på kvällen med lite ost o kex. Det roliga var att de hade startat upp både Ångbåten och Ångtåget så man kunde tuffa in till Mariefred med tåget eller till Sthlm med båten om man ville... Bra initiativ tycker jag. Otroligt skön Söndag blev det. Lagom soft, massor med kaffe och gott käk.
Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar