måndag 19 november 2012

Choklad och tandborstar...

Gjorde ett helvetespass idag på gymmet. Först 45 min kettleballs i raskt tempo och avslutade med en timme på Crosstrainern. Skrev i ett mail till min coachen att jag tyckte det var tungt och han svarade såhär : Tungt? Nej nej, du har bara börjat..... Wth tänkte jag ;-) haha. Jaja, det går sig till...
Fick hem en sändning choklad från San Francisco idag som snart läggs ut här till försäljning. Den är ju dyr som satan men väldigt prisvärd. Dessutom fick jag hem ett paket med jäkla fina Japanska tandborstar. Kanske låter skumt men det är den snyggaste tandborste jag sett och den är bra också... Trots att jag är en Harleyåkare så är fan Japanerna bäst när det gäller form o funktion. De kommer också läggas ut till försäljning här. 
Väntar in en sändning kaffe från New Orleans' som är otroligt gott. Tänkte sätta ihop ett paket med kaffe, choklad och en tandborste som jag hoppas ska bli Årets julklapp. Bilder kommer förhoppningsvis om några dagar...  Så nu hajar ni hur jag fick till rubriken ;-)

4 kommentarer:

  1. Låter ju perfekt! Min dotter är galen i mörk choklad och så blev hon galen på mig idag för att jag slängt hennes tandborste, jag tingar ett sett, osett ;-) /M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra men kom ner o kika på't innan du bestämmer dig... Det är väldigt speciella grejer. En Gåvopack med 3 chokladkakor kostar 200 och en tandborste kostar 100 kronor. Tandborsten är så fin så det gör ont och chokladen är sagolik om man gillar mörk choklad ;-) Välkommen
      J

      Radera
  2. Javisst! Jag ska kika förbi :-) ska få tag på LG också och kolla någon lokal ovanpå ditt ställe som står tom nu. Hoppas bara att hyran är rimlig, vad tror du det kostar kvm? Nej förresten det vill jag nog inte veta, drömmer lite till ;-)) / M

    SvaraRadera
  3. Drömma är helt okej :-)
    J

    SvaraRadera