lördag 3 november 2012

Dagen efter...

Skönt med sovmorgon. Kul kväll igår trots att det var lite lite folk men men...
Hur som helst, klippte ut till Rejmyre på förmiddan för att prata med hon som är ansvarig för galleriet där. Har ju försökt hitta en vägg där min Salt o Peppar fotoserie kan hänga. Well, hon gillade min ide så det var ju kul men lokalen är väldigt stor så jag ska försöka hitta några andra som vill hänga nått samtidigt med mig så får vi se...
Mer då...? Jovisst ja, jag köpte en lägenhet idag :-) Tänkte det var dags att flytta hemifrån, haha. Har ju slaggat på syrrans soffa praktiskt taget sen Mars så det var väl dags eh...?
Lägenheten är en jäkla mysig enrummare med låg avgift på 39 kvadrat så det passar mig utmärkt.
Dessutom blir jag granne med syrran så det är skoj. Flyttar in om en månad ca...
Tja, tränar som vanligt, Crosstrainern funkar fint för min sabbade hälsena plus att jag har börjat med träningsprogrammet som polarn W tipsade om. Känns fint faktiskt. Försöker ju hinna med minst ett pass om dan på gymmet men känner att boxningsträningen jag börjat med är effektivare och roligare..
Mer...? Jo, Katrineholmsmässan pågår för fullt i Duveholmshallen. Kul när det händer lite. Kika på programmet här: http://katrineholmsmassan.se/
Hann med ett besök där idag. Köpte lite mögelost och choklad. Mmmmm choklad... Haha, kände mig som Homer Simpson men gott var det i varje fall. Väl värt ett besök.
Filmkväll nu. Wildhogs på 5an.
Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar