torsdag 22 november 2012

New Orleans...

Halloj.
Har beställt 24 burkar kaffe från New Orleans och tyckte att det har dragit ut på tiden så jag har börjat ana oråd. Mycket riktigt, fick ett brev igår från tullen att de behövde lite uppgifter så nu får vi se hur det går. Åååhh, är ju så kaffesugen ;-) haha.

Mer då? Jo, träningen går framåt så det känns bra. Min Pt är jäkla duktig och engagerad så jag är nöjd. Han är ju väl medveten om min Maratonsatsning nästa år och jag är peppad som tusan :-)

Donar med min Steampunk-lampa, velar, gör om, ändrar osv men tror den blir kul och funktionell, ( nångång )

Jo, fick en glädjande nyhet häromdan ang. min Salt & Peppar fotoserie men berättar mer när allt är spikat o klart.

En kul bild kanske behövs...

2 kommentarer:

  1. Vill ha kaffe!
    Är de dyrt?

    /St

    PS: Blir det Stockholms maran?

    SvaraRadera
  2. Hej. Mmm,tror kaffet hamnar på ca 70 kr/ halvkilot om inte tullen får för sig att jag ska betala tull,moms och "andra avgifter"... Jag tycker kaffet är väl värt sitt pris men syrran tyckte det smakade fan:-) Hon däremot dricker det absolut billigaste kaffet som finns så hon är ingen referens, haha.
    Nope, San Francisco-maran blir det.
    J

    SvaraRadera