torsdag 29 november 2012

Ego-boost...

Märklig känsla när man åter ser sig själv i tidningen. Ska ju inte påstå att jag börjar bli van, däremot lite klädsamt förlägen ;-)  Det som är extra skoj är ju att nu är det mig som företagare som intervjuas av KFV marknadsföring på uppdrag av Näringslivskontoret, om jag förstod det rätt. Intervjun gällde mina åsikter om samarbete mellan företag i kommun bla... Naturligtvis blev det lite annat prat också. Det är en bilaga till Kkuriren som heter 0150.magasin som reportaget är i, och ni som inte har den kan läsa det här : http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gKey=947rcbn6&gInitPage=1

Apropå träning så har den ökat fr.o.m. idag på min Pt's order. Slitsamt men kul. Roligt att testa gränser så jag ser framemot 16 Juni då jag och min syster ska springa Maraton i San Francisco, eller i varje fall försöka :-)

Vi hörs

2 kommentarer: