onsdag 20 november 2013

Projektet...

Well, harnte hunni så mycket med projektet utan någon egentlig förklaring. Väntar på lite grejer och grunnar o mäter mycket. Blev ett litet kliv framåt idag då jag smackade dit mina klämfästen bak för dämparna.


Typ så här blir det. De känns stadiga som tusan så jag tror det lirar. Hålet för länkhuvudet är inte gjort än som synes...

 Och tro för guds skull inte att insex-skruvarna ska sitta där sen. Bara en tillfällig lösning. Det blir en pinnbult svetsad i bortre halvan och nån schysst mutter på hit-sidan, ev en vingmutter. Det, hade sett vårdlöst ut ;-)
De ska ju dessutom slipas till mer plus en kraftig radie i yttermått och även blästras som sagt, för en gjuten finish...

Träningen går framåt tycker jag. Kör mycket intervall både stak-maskin och löpbandet. Är ju lat av naturen så jag har aldrig med mig några inneskor till gymmet utan kör bara i strumplästen. Märkte igår när jag tog ett löp-pass att det var nått helt annat att springa praktiskt taget barfota. Ont som satan och etter värre i morse. Träningsvärk som inte liknade nått annat. Jaja, ytterligare en lärdom :-)

Dessutom, ang gårdagen inlägg om Internationella Mans-dagen. Det visade ju sig att internationella toalett-dagen infaller på samma dag... Vafalls, tänkte jag? Det kändes ju sådär men det är en bra grej som ni kan läsa om här :  http://www.worldtoilet.org/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar