måndag 23 december 2013

Dan före dan...

Tja, sprang en runda igår morse. Klippte iväg 08.00 och 1.5 timme senare hade jag avverkat knappt 14 km. Hungern gjorde sig påmind o inte tusan kan man äta en energi-bar när man springer märkte jag. Satte i halsen å det grövsta. Trist. Jaja, skönt efteråt och frukosten satt som en smäck :-)
Donade klart golvet till bilen idag. Klämdagar är bra ibland, haha.
På Fredag ska jag o polarn Johan fräsa till pedalstället. Tror det blir läckert o bilder kommer direkt det är klart.
Hmm, jovisst tusan. Julafton i morgon. Såg att i lokaltidningen hade massa folk skickat julhälsningar till vänner o familj. Trevligt och jag vill ju inte vara sämre. Mina julhälsningar o tankar går dock till de som inte har någon, till de som har trasiga familjer. Ensamma, av vilken anledning som helst. De utan hem. Till vänner och familj långt borta. Tänker på er alla.

2 kommentarer: