onsdag 25 april 2012

The final countdown...

Tjoho, nu är det sista inköpt av utrustningen. Jag gjorde det enkelt för mig o handlade allt på Intersport här i Katrineholm. Tycker personalen är kunnig och utbudet bra, det gillar jag :-) Min regnponcho blir klockren, pannlampan superb och ett par stödstrumpor till... Perf eh?
Bjöd syrran på grillad ciabatta och italiensk glass på den nya glassbaren idag. För jäkla gott, hoppas fler hittar dit. De har tyvärr ingen hemsida än men här är  i varje fall telefonnumret: 0150-533 73 De byter utbud emellanåt och glassen ÄR supergod och personalen trevlig
och nej, jag är inte sponsrad, jag råkar bara skriva vad jag gillar....
Gjorde dessutom en del inköp på apoteket. Sårtvätt, skoskavsplåster, imodium och voltaren. Bra att ha. Nu då, tja det får väl bli en sväng till gymmet, om man ändå inte har nått vettigt för sig...

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det nära, å du ser ut att ha hamstrat på dig det som behövs! Lite sportbars å nötter är bra att ha med sig som energiladdare å nödmat. På de flesta resturanger,vid dagsetappens slut,går det att beställa "pilgrims meny" 3 rätters välbehövd mat av ifs blandad kvalite. En pilgrim = 1 flaska vin, fem pilgrimer = 1 flaska vin...så det gäller att dela upp sig vid flera bord med sina nya vänner =).Det brukar finnas kök på härbärgerna om man vill laga mat själv....det ville vi oftast inte. Ha de gott/ Kristina

    SvaraRadera
  2. Bra tips igen. Är ivrig och nervös av någon outrundlig anledning. Spänd av förväntan :-)
    Johnny

    SvaraRadera