söndag 29 april 2012

Phuuii, for 04.00 i morse, Conny skjutsade o lillkillen var med och gav mig en kram.Kjempekoseligt. Landade 10.00 i Biaritz. Solsken og varmt. Strosade runt o konstaterade att jag hade det helt okey. Inhandlade en nygjord baughette, litt tomater og en Kaffe latte.Gott som tusan. Tog mig till St Jean Pied de port och fick mitt pilgrimspass. Sagolikt vacker stad, gamla stan i Sthlm=ingenting, haha.  ;-) Mumsade i mig en pizza + ett glas lokalt vin, och fotade en hel del. Finns ingen usb i denna dator men bilder kommer sen...  Sova nu, i morgon ska det vandras.

3 kommentarer:

  1. Härligt Johnny! Kasta ett öga på blommorna å de gröna växterna som växer ut ur murarna, när du vandrar vidare från denna sagolika stad! Imorgon väntar Pyrrenéerna å vildhästar...gud vad avis jag är! =)/ Kristina

    SvaraRadera
  2. Jaha Pizza så det är så vi bantar OCH vin!! Ta det lugnt nu unge man, du fixar det där.

    SvaraRadera
  3. Haha, ja pizza och vin men har en bit kvar... Avis kan ni vara allihopa :-)

    SvaraRadera