torsdag 26 april 2012

Märkligt ändå, är rätt stark och har egentligen aldrig haft nått problem med ryggen, inget ryggskott värt att nämna trots ett tungt jobb och kanske inte alltid en ergonomisk fördelaktig eller genomtänkt position under arbetetså har jag aldrig gjort illa ryggen, men, jag diskade hos syrran igår och då räcker det med knappt 10 minuters stillastående så får jag kramp i ryggmusklerna. Alltid likadant när jag gör nått liknande, inget som bekymrar mig för det ger sig alltid efter ett tag / några timmar, men jäkla irriterande och fruktansvärt ont gör det. Försökte träna bort det lite snabbt igår på gymmet med klent resultat men det ger sig nog snart. Får väl helt enkelt strunta i att diska kanske ;-)

Dagens låt, Medina igen. Strunta i det politiska budskapet som rullar i början o lyssna på texten.

1 kommentar:

  1. Tack för att du diskade igår, då blev det mindre att diska för mig idag:)

    SvaraRadera