måndag 2 april 2012

Ringde Folktandvården i K-holm och berättade vad som hänt o frågade om de hade en tid på torsdag
runt15.30 när jag är i stan igen. De stängde 15.00 för att det är Skärtorsdag så tisdag morgon veckan därpå fick jag en tid. Mörker men jaja... Hur som helst så tänkte jag att detta borde jag lösa här, det är
ju praktiskt taget en arbetsplatsolycka ;-) Det visade sig att det fanns en tandläkare 500 meter från arbetsplatsen så jag ringde de, berättade vad som hänt. Kom hit om 20 minuter sa de. Masade mig dit, fyllde i ett papper, fick komma in och Badabing badabom så var det fixat. På mindre är tio minuter så borrade/slipade han rent skadan, en gammal fyllning hade lossnat, gjorde rent och fyllde med plast så var dett klart. Jag sa: du var ta mig tusan den snabbaste tandläkarn jag nånsin råkat ut för. Iskallt svarar han: jag är känd för att vara snabb... 520:- senare är jag på jobbet och är produktiv igen. Heder åt dylikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar