måndag 9 april 2012

Vandring

Sov till kl 8 idag, skönt att vila ut ordentligt ;-) Fick en provbild igår kväll på Salt o pepparkaren som jag gör en fotoinstallation på. Såg bra ut och det ska bli riktigt kul att se det färdiga resultatet, när alla 50 bilder hänger uppe. Hoppas og trur att flera tycker om det och blir glada trots att det slutar lite olyckligt... De är inte riktigt färdiga än men min förhoppning är att de ska hänga uppe när jag är ute o vandrar så det blir en halvstressad tid nu men det funkar nog. Ska försöka hitta ett ställe de kan hänga på. Mer info kommer.

Dagens låt:

 

2 kommentarer:

  1. Hej!Fick tips om denna länk på min fb, den kanske kan va till hjälp http://www.pilgrimsinfo.se/
    Kristina

    SvaraRadera
  2. Bra sida, lägger den som favorit. Tack :-) Bara tanken på vandringen gör mig upprymd.
    Johnny

    SvaraRadera