torsdag 12 april 2012

Vandring

Ännu en dag, ännu en dollar... Jobbade sent igår som vanligt och sen rask promenad till gymmet för 1,5 h styrketräning. Ont-skönt med träningsvärk. Ju mer jag läser om Camino de Santiago desto mer ivrig blir jag, nästan så jag blir nervös att nått ska hända innan jag är där. Verkar det vettigt? Tja, vad är vettigt i dagens galna värld ;-) Ang alla smileys så fick jag lära mig på en kurs att man skulle använda sig av de för att skapa god stämning:-) Svårt att ta helt på allvar men lite koseligt är det;-) Glömde gratta polarn Uffe i Hudik igår på namnsdagen så han får Dagens låt::-D
Full volym är ett måste :-)

2 kommentarer:

  1. Go´förmiddag! Klart att det är tvärpirrigt nu inför vandringen, det är ju en jättestor resa på många plan, fysiskt,mentalt å andligt!
    För att tala ditt språk: This is my message to you hu hu http://www.youtube.com/watch?v=zaGUr6wzyT8

    Ha de gott i Sharm, det har säkert förändrats på 20år, sen jag var där =) Den lilla hippiebyn Dahab med peace love and bananpannkakor, lär va jämnad med marken för att ge plats till lyxhotel/ Kristina

    SvaraRadera
  2. tackar å bockar :-)

    uffe

    SvaraRadera