söndag 2 december 2012

Newton...

Skön helg hoppas jag alla har haft, precis som jag. Slappat, tränat, donat och pysslat. Haft sovmorgon 2 dar i rad. Skönt. Gjorde ett mördarpass på gymmet igår. Har som sagt ökat på min träning och det känns.
Skippade gymmet idag, skulle ändå bära massa kartonger upp till lägenheten så det fick räcka. Håller alltså på och flyttar in i mitt nyförvärv. Fin liten lägenhet. Har ju trivts på soffan hos min syster men det är väl dags nu eh ;-)
Fick en ide natten till Lördag. Ska bygga en Newtons vagga. Utgår från att ni vet vad det är men jag vill göra min egen tolkning av en. Annorlunda och egen såklart. Började pyssla med den igår men måste ordna lite grejer till den som är svåra att hitta.
Det verkar förresten som om många gillar lampan jag donat med. Skoj som tusan. Måste göra klart den snabbt ifall någon är spekulant...
Mer då? Jo, har kikat på två filmer den här helgen. Den ena är Maria Wern's Drömmar ur snö med Eva Röse i huvudrollen. Jäkla bra film och med tanke på att jag väldigt sällan ser Svenska filmer så betyder det en hel del ;-) Tack E för tipset.
Kika på trailern här: http://www.imdb.com/title/tt2004295/
Den andra filmen jag kollade på var No country for old men, 
med Tommy Lee Jones i huvudrollen. 
Den var spännande som tusan, lite annorlunda stämning som var befriande tyckte jag. 
Kika på trailern här: http://www.imdb.com/title/tt0477348/
Mycket sevärda filmer båda två.
Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar