fredag 20 september 2013

På kurs...

Onsdags morse tog jag tåget till Sthlm. Väl där, Taxi till Grand hotel för att ta båten ut till Grinda Wärdshus.
En av firmans leverantörer höll en kurs / kundmöte för att visa lite nya produkter. Helt okej tillställning. Kändes som en minisemester. Välförtjänt kan jag inte yttra mig om, haha




Sagolikt vackert ställe några timmar ut i skärgårn. Maten var oklanderlig och naturen likaså. Kolla deras sida här: http://grinda.se/

 Innan trerätters middan så snörde jag på mig löpardojorna och tog en halvmil. Helt tyst o stilla i skogen.
Skönt som tusan kan jag lova.


Från det ena till det andra så närmar sig Motorkulturdagen 5 Oktober med stormsteg. Känns som om jag har koll på det mesta, än så länge men det hinner ändra sig, haha. Vet dessutom att två tuffa trampcyklar redan är färdigbyggda och de är vilda.
Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar