söndag 29 september 2013

Söndag

Riktig slapparsöndag blev det. Strosat runt efter några timmar vid poolen. Tog bussen till Bodrum centrum för lite shopping men man blir jäkla trött på tjatandet ibland. Vet ju att det är deras grej men det är inte min grej. Tja, bara att blänga argt så lugnar de ner sig. Det, är min grej, haha
Slappade lite mer innan löparskorna åkte på. En knapp timme i 29 graders värme känns. Vräker i mig vatten innan och en del chips efteråt för saltbalansen.
Hittade en restaurang senare som verkade så bra men lillkillen blev missnöjd. Min meze-tallrik och pasta var ok men köttet som pojken åt var just inget att jubla över. Läste recensioner senare på Tripadvisor och de flesta tycker stället är skräp så undvik Restaurang Harem i Bodrum. Kanske jag skulle anat nått med det namnet? Well, man lär sig så länge man lever eh :-)
Läggdags snart för i morgon ska vi upp tidigt. Har bokat en båtresa till Kos där vi ska ha oss en heldag. Rapport kommer.
Vi hörs

2 kommentarer:

  1. Vatten å salt! Amen to that, Pilgrim! =) / Kristina

    SvaraRadera