måndag 14 april 2014

Filmtips...

Well, som rubriken antyder så har jag varit på bio. Såg filmen Non-stop med den fantastiske Liam Neeson i huvudrollen och Julian Moore i en icke förkastlig roll. Otroligt spännande film. Vill ju inte berätta för mycket men helt klart ett måste.
Kolla trailern här : http://www.imdb.com/title/tt2024469/?ref_=nv_sr_1

Blev även en hyrfilm, mest av en slump. Fick för mig att kika på The secret life of Walter Mitty med Ben Stiller i huvudrollen som den dagdrömmande Walter. Så jäkla skön film. Var tvungen att " spola" tillbaka flera gånger för att kika på flera scener och om man inte blir sugen på att åka longboard på Island efter att ha sett den här så blir jag förvånad :-) En riktigt skön Må-bra film.
Trailern hittar ni här: http://www.imdb.com/title/tt0359950/?ref_=ttfc_fc_tt

När  jag ändå svamlar om film så kan jag nämna att Robert Carlyle fyller 53 idag. Whohoo,  grattis grattis. En anledning till att äta tårta kanske :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar