torsdag 3 april 2014

Pyssel o evenemangstips...

Well, växellådan lackad. Blank o fin. Det är dessutom min son som har lagt topplacken vilket gör mig extra glad o stolt :-) Det råder delade meningar om ifall att en dylik pjäs var lackad original men nu är det ingen originalbil jag bygger så det löste sig direkt.



Håller fortfarande på o brottas med bromsrörsdragningen. Jäkla krångel när det ska vara både snyggt o bra. Får ingen ordning på't och är helt rådvill. Jaja, i sinom tid så... 

Körde ner hela golvet till tapetserarinnan i Måndags. Hon lovade att göra ett snabbjobb och jag är ivrig som en unge i en godisaffär, som vanligt alltså, haha. Vet att hon är duktig och hon har fått lite fria händer och med tur så får jag tillbaks det i morgon. Bilder kommer direkt. 

Mmm, evenemangstips ja. Känner man för lite musik så spelar Double inn 60 & 70-tals klassiker på Kulturhuset Ängeln nu på Lördag. Tror det kan bli svängigt så väl värt ett besök. Kolla in deras hemsida här:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar