söndag 6 april 2014

Träning o pyssel...

Hade lovat mig själv att ta det lugnt med träningen ett tag men det går inte att lugna ner sig, både på gott o ont. Sent Fredagskväll, nja, runt 18.30, var arbetsdagen över och löpardojjorna snördes på. Lätt jogging på dryga 7 km till gymmet för ett skapligt pass styrketräning. Lite intervall-jogg hem för att fullständigt kollapsa av trötthet. Upp skapligt på Lördag morgon, ner till verkstan för att jobba 8 timmar. Käka godis för att sen ta en timmes powerwalk pga dåligt samvete. Hade tänkt gå ut o roa mig men på tok för trött. Sovmorgon till kl 9 i morse, lugn frukost tills en polare hämtade upp mig för lite Saab-meck. 6 timmar senare var vi klara. Skönt pyssel men sen blev det ett hyfsat pass på gymmet igen. Kände att nu får jag lugna ner mig på riktigt. Äntligen Måndag snart eller...?
Mmm pysslade lite med projektbilen och kan ha kommit på en snygg lösning på bromsslangarna. Bilder kommer snart nog.
Fick inte tillbaka nått från Tapetserarinnan men kanske i veckan. Så spännande.
Två låtar har peppat mig i helgen, dels innan gymmet och dels innan meckandet och de kommer här:

http://youtu.be/rv8C1wjbsKw    Kanske lite väl grabbig video men är man en juvenile delinquent så är man, hahaha. Jag gillar låter skarpt.

Nästa låt är från en film. Någon som vet vilken film?

http://youtu.be/-xTGrfs5TXM   Jäkligt skön den här. En scen från filmen är när huvudpersonen / hjälten tar på sig sin gamla skinnjacka och säger, I'm a bad boy...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar