torsdag 10 april 2014

Träning o pyssel...

Hade tänkt att minska min träning mest för att projektbilen är så kul att hålla på med men även pga ett knä som trilskas lite men det gick väl sådär...
Mailade min coach och vi tog ett pass i Tisdags morse på gymmet och jävlar vad han kan plåga en. Kände att jag ville ha lite mer styrketräning, utan att för den skull bli en knose alltså, men styrka är alltid bra, i synnerhet med mitt jobb. Hur som helst, det blev marklyft, armhävningar, bl.a. en variant som kallas " Spider-Man" plus en sort med kettlebells där man går ner under centrum. Latsdrag, ringar och en jäkla massa magträning. Bra för bålstabiliteten men satan vilken träningsvärk jag haft. Som om det inte räckte med det passet på Tisdag morgon så tog jag ett konditionspass på kvällen. Igår fick det räcka med en cykeltur :-)
Tja, gymmet fick ett besök idag också så det lär jag märka av i morgon, haha.

Projektet då? Jo, har gjort en mockup på bromsrören fram och det ser bra ut. Bilder kommer när det är klart men jag fick till en spännande dragning. Kommer behöva hjälp när de ska göras på riktigt och det kommer bli förträffligt.
Däremot hämtade jag sitsen med ryggstödet idag från Tapetserarinnan och det blev såå bra. Både snyggt o skönt. Ska visa bilder i morgon.
Polarn som gör mina bensintankar kom ner med den ena tanken idag så vi kunde kolla hur det lirade och det rockade också. Hade en tanke med en nitat kant på den men ändrade mig. Fick en bättre ide så i morrn ska jag leta grejer. Kul som tusan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar