lördag 12 oktober 2013

Bara nöje...

Igår blev det mer pyssel med projektet. Hjulen fram är på plats och allt verkar lira. Bak är det nått knas för bromssköldarna tar i. Jaja, det löser jag.
Men nu var det så här. För några veckor sedan läste jag om en restaurang i Göteborg som verkade kul. Tänkte att den ska jag besöka vid tillfälle. Dan efter ringer han jag köpte projektbilen av och berättar att han har hittat lite grejer till mig. Perfekt, jag kommer och hämtar de i mitten på Oktober. En kvart senare så har jag bokat bord och även ett hotellrum. Ska bli skönt tänker jag men.... Fan, jag får dåligt samvete. Bara nöjen. Ut på nätet och kikar på jogg.se och jepp, jag hittar ett trail-lopp samma dag. 14 km hård terräng. Anmäler mig på stört så i morse kl 07.00 bilade jag ner till Kungälv. 13.00 gick starten och exakt 1 timme och 47 minuter senare gick jag i mål. Sprang fel en gång, slog ikull tre gånger och kom näst sist men nu är det gjort :-)
Kvällen har bara börjat. Rapport följer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar