söndag 6 oktober 2013

Dagen efter...

Tja. Slitsamt att vakna idag. Trött som tusan men skulle skjutsa folk till Arlanda vid 10-tiden idag. Mycket trafik och lagom kass stresshantering men det gick fint, haha. På tillbakavägen svängde jag av mot Älvsjö för att kolla till Chokladfestivalen. För en gottegris som mig så är det praktiskt taget en tradition att fara dit. Kan tycka att det är trist att den hålls i Älvsjö nu, förr var den på Nordiska museet men det blev väl för smått kanske. Jaja, sjukt mycket folk, sagolikt god choklad och mycket annat. Köpte pinsamt mycket praliner av flera olika men det är ju så gott. Får öka på gymmet så jämnar det ut sig :-)
I samma byggnad var det även en villa-mässa som besöktes, inte för att jag har en villa men alltid ser man nått skoj.
Tillbaka mot Katrineholm så tog jag upp en liftare. Han var kantor men hade tjänstledigt för tillfället pga av han hade cyklat runt i 1,5 månad i Europa. Ukraina, Moldavien osv... 100tals mil på cykel. Galet imponerande.
Well, väl tillbaka i K-Holm så blev det pyssel på firman. Skruvade ner mina Pixlar av stål, min Space invaders-installation i väntan på att jag förhoppningsvis kan hänga de permanent nånstans. Finns förresten fler bilder från Motorkulturdagen här: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=21928
Bra bilder och som det står i texten, det blir vad man gör det till. Själv har jag dåligt samvete för att jag inte hinner prata med alla som dyker upp. Vill ju att de ska trivas och känna sig extra välkomna allihopa men förhoppningsvis så har besökare överseende med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar