lördag 16 juni 2012

Bilder...


 Hmm, hittade lite mer kul bilder men ibland känns det om all datorteknologi i min närhet är Rysk.
Helt obegripligt, att det funkar ibland, o ibland inte men de bilderna dyker nog upp senare.
Mor och brorson fyller dag så det blir skoj. Aningen stressad för jag behöver jobba lite innan kalasandet.
Trist att vädret är så kasst. Behöver ju dessutom förberada för att lägga på mer klarlack på bilen i morgon
så det blir nog en lagom lång dag eh ;-)
Hann med ett pass på gymmet i morse. Värmde upp på löpbandet i lagom fart. Har börjat fundera på KK-joggen men vi får se. Ena benet värker fortfarande lite märkligt när jag ska sova och fötterna gör fortfarande ont på morgonen så jag jag ser det an...
Jobb nu. Snackes.

Haha, tog en jobbpaus o meckade lite så fick jag hit några bilder. :-)


 En jäkla god kopp kaffe o kaka som jag köpte en tidig morgon med engelsmannen som gillade Jussi Björling                                                                       
 En koselig hund som gjorde mig sällskap vid en kvällsfika i Atapuerca.
 Storkbon verkar finnas överallt...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar