söndag 24 juni 2012

Tjolahopp...

Howdy.

Så var en helg avklarad på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby med brorsbarna och vi har haft fantastiskt skoj. Det visade sig att en 2åring och en 4åring har energi nog att värma en mindre kommun, haha. Full rulle hela tiden och dessutom var det första gången de sov borta utan föräldrarna så det var extra spännande men det gick bra. Kan ju inte påstå att nattsömnen blev ostörd men vadå, lite får man stå ut med. Måste berömma min egen son som var med. Vilken klippa när det gäller att hantera småbarn. Tålamod som få och alltid glad o hjälpsam när hans kusiner vill nått. Astrid Lindgrenvärlden var som sagt kul men vi hade lite otur med vädret idag. Hur som helst så har jag redan börjat fundera på vad jag / vi ska hitta på med de nästa gång... Det var dessutom första gången på fyra år som föräldrarna var barnlediga ett helt dygn...
Well, blev ju lite skräpmat i helgen så gymmet besökte jag direkt. Ska öka lite nu tänkte jag så vi får se hur det går. Kör hårt ba, typ alltså ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar