torsdag 7 juni 2012

Träning

Phuuii, dagarna rullar på. Jobbade och pysslade med bilen till 19.00. Lite kvällsfika med polarna och sen gymmet. Känns iofs som om tränandet gått i stå och använder mest roddmaskinen vilket inte är helt fel men ska skärpa till mig och variera mer. Blir för ivrig när jag även har projektbilen i tankarna men vet att jag måste fokusera mer på träningen. Syrran har lovat att hänga på o coacha  och Hasse o jag ska prova lite boxning. Det blir skoj då. Lacka bil i helgen blir skoj också, svamlar på men det är ju så kul. Det är dessutom jäkla sköna kvällar, lite tropiskt nästan. Jaja, läggdags nu eh, det blir långa dagar men om sinnet är ungt så :-)

2 kommentarer:

  1. Go´kväll! Fullt upp ser jag!
    Valet att gå loss på en roddmaskin är väl inte så tokigt ändå, den får ju med många muskelgrupper. Det var just en sådan som fick ge vika på Hellstens hemmagym...inköpsstopp. Mina söner tyckte att det fick räcka med träningscykel, balansbräda, pilatesboll, hantlar å yogamatta. Detta trots att tonåringen skulle lämna tillbaka ett lånat eltrumset å det skulle få plats med en roddmaskin i hans rum =D. Det gäller ju( i alla fall för mig) att minimera chanserna till ursäkter för att inte hinna träna.Väntar bara på att få kunna springa igen, det är astråkigt jättelänge sen blir det som ett gift. Det gäller att ha bra musik i lurarna...å dessutom bra lurar, brukar syssla halva rundan med att försöka peta in dem i öronen. Ha en härlig helg / Kristina

    SvaraRadera
  2. Boxningen blir skoj, vi kör MMA regler eller? ;)

    SvaraRadera