tisdag 19 juni 2012

Blod...

Hallo.
Phuuii, känns som det blir sent jämt nu för tiden men nångång lugnar det väl ner sig...
Bilen börjar bli klar och förberedelserna inför morgondagens motorevenemang har jag koll på så det blir nog bra.
Har ju infört en norsk tradition på mitt jobb. Varje Torsdag ( nästan ) så är det våffel-kos.
Jag gräddar våfflor till oss alla och även till de kunder som kan tänkas dyka upp. Gott o nyttigt med brunost och sylt till. Välkommna om ni har vägarna förbi.

Syns det hur matt lacken är? Tuff som tusan tycker jag. Ska se om några större hjul dyker upp också...


Safety first brukar jag säga. Spännande med vinkelslip. Ser ni det vita som liksom lyser igenom...?
Gissa vad det är...

3 kommentarer:

  1. Ajjj Handyman! please don´t sleep when you slip / Kristina

    SvaraRadera
  2. joo... man är ju tamefan en trendsetter :-). har varit sjukskriven sen national dagen pga vänsterhänthet kombinerat med en vinkelslip.

    uffe

    SvaraRadera
  3. Sleep when slip, haha. Man kan "vinkla" skämten hur som helst om man är en slipad person...
    Det som är mest spännande med vinkelslipsolyckor är att det gör fruktansvärt ont när det sker. Typ det smakar både blod o skit samtidigt i käften...
    J

    SvaraRadera