torsdag 28 juni 2012

Juvenile delinquent...

Well, vilket väder vi haft idag. Tog en sväng på hojen efter jobbet. Käkade, åkte en sväng till. Känner mig som en ungdomsbrottsling när jag tar kör den ;-) Som sagt, XLCH regerar. Haha.

Förövrigt blev det en slappardag. Var på väg till gymmet efter åkturen men hade glömt att förlänga kortet
så det blev soffan istället. Skönt med tanke på att jag varit lite febrig ett par dar men märkligt att det var det som krävdes för att jag skulle vila lite... Har förlängt gymkortet så nu har jag inga ursäkter längre...

Btw, tävlingen fotrally startade ikväll och min syster är där o traskar. Vill ni så kika på http://fotrally.se/
och heja på deltagare Nr 29...  Förra året gick hon i 14 timmar och i år så slår hon det. Heja syrran.

Läggdags nu men vi hörs snart.

5 kommentarer:

  1. Japp Johnny, din hoj är ju jättemanlig...enligt google-bilden finns det ingen bönpall!Så på med banderan (och hjälm) å njut av sommarsolen, som lyser ialla fall just nu =) Om en dryg vecka ska jag äntligen braka loss till Dunkersskogen i mitt superkvinnliga åk...Ford Mondeo kombi med påbacknings bucklor =) Ha de gott!/ Kristina

    SvaraRadera
  2. Manlig är ordet, haha. Dunkerskogen låter spännande men inte Ford Mondeo :-)
    J

    SvaraRadera
  3. Jaså, inte impad av min FORD? Nåväl, den har kämpat väl vid min sida i 8år i alla fall. =). Drömmen är den här å matchande bil till http://www.expeditionstore.se/product.html/airtop
    Då kan man åka dit man vill å va ifred från vargar, björnar å lejon...

    SvaraRadera
  4. Haha, jodå, Ford är bra bilar. Smidig historia det där, men vill man verkligen vara ifred från djuren... ;-)
    J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inga fyrbenta vilddjur i min sovsäck, tack! =)

      Radera