måndag 25 juni 2012

Segt.

Tja.
Som rubriken antyder så var/är det segt idag. Lite hängig och fortfarande kvar på jobbet. Hörde att min brorsdotter hade lite feber så troligtvis är det helgens äventyr i Vimmerby som ställt till det. Tror jag skippar gymmet ikväll men det visar sig. Håller på o lackar lite kundbitar så jag blir kvar en stund till på jobbet.
De flesta dagar är det helt okej men ibland kan det kvitta.
Och var är sommaren förresten??? Ett skönt sommar-regn är bara koseligt men 10 plusgrader och hällregn känns ju trist i längden...
Jaja, ska inte gnälla, vi har det väl rätt bra allihopa tror jag.
Ska jobba lite till så vi hörs.

2 kommentarer:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=q_oY7VRBoc4

    Hallo!Jo, alla har vi våra dagar. Hoppas att det känns bättre snart.
    Har mycket positiv energi,så jag skickar över en skopa...behöver spara något tills imorgon då jag förmodligen kommer att ha sjuk träningsvärk efter att ha hängt på väggen idag. Men det är skitkul att ha kommit igång igen =) Kram på dig, snart lyser solen/ Kristina

    SvaraRadera
  2. Skön låt. Tack för extra-energin, tror faktiskt det behövs just nu :-(
    Klättervägg? Låter kul. Kan tänka mig det ger träningsvärk. Det är skitkul att vara aktiv. Kör hårt ( men försiktigt )
    J

    SvaraRadera