fredag 22 juni 2012

Mattlack...

Hallojsan.

Hoppas alla trivs idag med nära o kära.

Mina midsommarplaner gick lite om intet av olika anledningar så jag har varit och är fortfarande på jobbet. Blästrade o lackade fälgarna till min pickup,lackade även ett par lager svart på ramen. Tog en sväng på hojen medans de torkade och när jag kommer tillbaks till jobbet 3 timmar senare för att montera de så är de blanka... Antingen har jag klantat mig eller så tog jag fel färg vilket också är klantigt.  På't igen ba och nu ligger de i ugnen. Spännande när däcken är på. Luft expanderar ju som bekant så vi får se... Kan ju släppa ur lite luft såklart men av olika anledningar så vill jag inte det.

Jaja, det blir väl midsommar nästa år också ock det var jäkla kul att elda fart på Sportyn. Tvärtemot den allmänna uppfattningen så är Sportstern, den av järn alltså, en motorcykel för män!
Hör ni något annat så är det fel!!! XLCH regerar.

Mer då...? Jo, det blev ju frukost hos en god vän i morse och det var trevligt. När jag tog min hojsväng så stannade jag till hos en annan god vän som jag inte sett på länge o det var kul att ses igen. Vet inte om det finns någon regel för att hälsa på folk eller inte på Midsommar om man inte är bjuden men är inte heller säker på om den regeln gäller en hemlös, arm sate som mig ;-) Haha.

Vi snackes o tills dess får ni ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar