tisdag 5 juni 2012

Pyssel...

Tjenare.
Idag var första gången jag använde mina vandringsskor sen jag tog av mig de i Santiago för 1,5 vecka sen. Kändes lite skummelt men de är sköna att gå i. Gick hem till syrran från jobbet, bara några kilometers promenad. Skönt men det blev lite sent. Håller på och gör iordning en bil som jag ska försöka sälja sen. Har blästrat og lackat den under idag och i helgen ska resten lackas om. Kul projekt men som sagt, jobba tilll 17.00 och sen bilpyssel till 22.00 kan vara tröttande i längden men det är ju så skoj. Blev av naturliga orsaker ingen träning på gymmet idag men är ju där varje dag förövrigt så det är väl okej... Min syster har försökt övertala mig till att ställa upp i tävlingen Fotrally. Meningen är att man ska gå så länge som möjligt i 5 km i timmen. Hon var med förra året, gick i 14 timmar och tyckte det var skitkul så hon gört i år också. Velar lite men vi får se. 28 juni är den och ni kan klicka på länken så kan ni läsa mer... http://fotrally.se/
Kämpar för att gå ner till 80 kg vetni men känner att jag missköter kosthållningen när jag jobbar så här. Inte att jag äter för mycket eller onyttigt utan snarare för lite. Ska fundera lite så löser det nog sig. Well well, läggdags nu, nationaldagen i morgon är som gjord för träning och garagepyssel ;-) Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar