söndag 16 december 2012

Barnvakt..

Gick upp tidigt i går morse för att träna. Skönt med morgon-fys ;-) Hämtade sen upp lillkillen och klippte iväg till Södertälje där vi mötte upp i princip hela familjen på Tom Tits. Kul ställe och deras utställning med människokroppar, Body-worlds, är ett måste. Kika på deras hemsida för mer info.
Åkte till Taxinge sen för att vara barnvakt åt brorsan & Elins härliga ungar. Ungarna var lite trötta efter en dag på ovan nämnda ställe så kvällen flöt på fint med Tacos och Bamse för ungarna på datorn.
Kl  06.00 väckte min brorson mig med orden: nu orkar inte jag sova längre, kan vi leka...? Wtf, tänkte jag, haha, vadå inte orkar...? Jaja, bara att masa sig upp, käka frukost, titta på film och leka i snön.
Koselig helg med mycket mys.
PS. Så här skönt sover min brorsdotter :-)

2 kommentarer:

  1. Ny webb butik som säljer retro o vintage till köket...
    http://www.mittskafferi.nu/

    /St

    SvaraRadera
  2. Bra sida, en favorit direkt. Otippat va:-)
    J

    SvaraRadera