måndag 31 december 2012

Happy new yeah...

Årets sista dag. Alltid lika skoj. Lätt att bli sentimental men det är framåt man ska se tycker jag. För min del har 2012 varit otroligt händelserikt på många sett. Många fina minnen, en del inte så fina men viktiga för de formar ju en till förhoppningsvis en bättre människa eller...?
Har mycket kul inplanerat inför 2013, flera evenemang, mycket träning, flera resor och som sagt, San Francisco maraton 16 juni. Köpte nya löparskor i Lördags, gick till gymmet o sprang en mil. Kändes fint.
Jag och en god vän håller på o spånar på en Eldfestival som vi hoppas blir av innan sommaren jag har även börjat planera en konsert i vår. Med rätt inställning så är sommaren snart här :-)

Hoppas ni alla får en schysst avslut och en bra start på nya året.

Behöver vi en Dagens låt...? Tja, i Fredags morse, runt 04.00 när jag satte mig i min kalla bil på Arlanda efter veckan på Kap Verde så tryckte jag på radion och den här låten kickar igång både värmen, pulsen och humöret....
Vi hörs :-)


4 kommentarer:

  1. Ja varje år innehåller sånt man vill lämna bakom sig och sånt man vill ta med in i nästa varv ;) Gott Nytt ljus år! / M

    SvaraRadera
  2. http://paulocoelhoblog.com/2012/12/31/2013-the-first-year-of-the-rest-of-my-life/ Gott nytt år Pilgrim! / Kristina

    SvaraRadera
  3. Sant så sant M. Gott nytt :-)
    Hej Kristina. Länge sen sist. Allt väl? Ska kolla bloggen. Gott nytt:-)
    J

    SvaraRadera
  4. Jo,tack! Allt väl, det blir skönt med ett nytt år. Har bestämt att försöka hälla i färgglada nyanser i 2013, det blir så tungvandrat med att hålla sig till svart eller vitt. Övning ger färdighet :) Ha de gott/ Kristina

    SvaraRadera