onsdag 19 december 2012

Kap Verde ;-)

Vaknade i morse o var kvalm, ont i hela kroppen, frös som satan men det får gå. Masade mig upp ändå såklart, måste ju jobba vetni...
Jovisst ja, i morgon bitti drar jag till Kap Verde :-) Blir borta en vecka och jävlar vad skönt det ska bli. Bortsett från att jag som sagt känner mig lite uggen så är jag laddad.
9 timmars flygresa så, badabing badabom, 25 +, azur-blått vatten osv. Ni hajar.
Rapport kommer kan ni lita på. Googla på lite bilder om ni vill, ser jäkla skönt ut eh?

Dessutom har jag precis fått hem en laddning tandborstar från Yumaki om ni inte har hittat sista Julklappen till den som har allt alltså ;-) Vill ni köpa en så masa er hit o prata med personalen så hjälper de er. 100:- kostar en. Har även lite kaffe kvar om ni är sugna...


Sköna och snygga.
Vi hörs

2 kommentarer:

  1. TILLÖNSKAR DEJ EN GOD JUL OCH EN TREVLIG RESA DÅRÅ

    UFFE :-)

    SvaraRadera