torsdag 6 december 2012

Kaffe...

Guuud sånt styr och rot med att få ordning i lägenheten. Behöver ju det mesta visade det sig. Äger ingen dammsugare tex, ingen städutrustning överhuvudtaget faktiskt... Köpte en jäkla massa klädgalgar idag, är helt kass på att vika t-shirts så de hänger man på galge direkt de är tvättade, precis som med skjortor alltså ;-.) Dessutom det viktigaste inköpet av alla nämligen en kaffebryggare. Googlade runt för att se vilken som var bäst kontra priset och det var en Moccamaster KB741W. Jäkla gott med en nybryggd Coffee & Chickory från New Orleans kan jag lova.

Packade upp min gamla skinnjacka som jag fick av några vänner när jag fyllde 30. Har inte kunnat använda den på länge pga övervikt men nu var den nästan lite för stor :-) Den är perf när man åker hoj så den ska vårdas ömt.

Mer då...? Jo, väntar hem en sändning praliner som ska läggas ut till försäljning. Det är mörk choklad med saffransmarsipan i de så de måste vara goda. Har inte tagit hem så många så först till kvarn gäller. Bilder o pris läggs ut direkt jag har de här...

Ooops, höll på att glömma, väntar även hem en sändning kaffe från helt annat håll än New Orleans så det ska bli kul att prova. Utgår från att det är gott så det återkommer jag till :-)

Vi hörs

2 kommentarer:

  1. Moccamaster is the shit!
    Syns på söndag.
    // herr Frid

    SvaraRadera
  2. Indeed it is and indeed we do :-)
    J

    SvaraRadera