torsdag 13 december 2012

Texter...

Tja.
Bister kyla, enkelt att prata om vädret men det påverkar ju oss väldigt mycket. Känner flera som får vinterdepressionor faktiskt. Jäkla trist egentligen för det är ju rätt fint ute och det vänder ju snart så våren är här snabbare än vi anar eh :-)
Har förresten fått en till ide som måste skapas. Alltid svårt att förklara varför men ibland känns det som en förbannelse. Såg en gammal handbromsspak från en harv eller liknande och tänkte att den där kan man göra nått snyggt av... Ska försöka sy ihop lite detaljer innan jag drar nästa vecka men tiden går fort.
Blev tipsad om en låt som jag bara var tvungen att lyssna på. Tipset kom från en som betyder mycket från mig trots att vi inte alltid är överens ;-) Hur som helst så gillar vi båda musik med texter som får en att fundera, texter som betyder nått, med budskap så den här låten blir Dagens låt. Även om ni inte gillar genren så lyssna på texten. Rysningar om ni frågar mig.
 Hans texter kan ni kika på här: http://vicvem.nu/texter/

Träningen går framåt förresten men känner att det är svårt att hålla en strikt diet när julen närmar sig. Mycket godsaker och frestelser men det är bara att öka tempot och ta längre promenader.

Vi hörs.

4 kommentarer:

  1. Eller så får du hänga med ut i skidspåret, en suverän träning för både kroppen & knoppen ;) /M

    SvaraRadera
  2. Hmm inte omöjligt alls faktiskt.
    J

    SvaraRadera
  3. Huu, snacka om träffsäker text.
    Kände igen mig i varje rad, kunde varit min skoltid de handlade om....

    /St

    SvaraRadera
  4. Tror tyvärr väldigt många känner igen sig. Fin text.
    J

    SvaraRadera