lördag 25 januari 2014

På väg...

Good mornings.
I morse medans frukosten åts funderade jag på om jag skulle gå eller ordna skjuts till stationen.
Jag är lite lat av mig, tex när jag tränar på gymmet så är det utan skor för jag är för lat för att släpa på de. Bekväm kanske är korrekt ord men jag känner mig lite lat i varje fall, haha.Tänkte att släpa på en resväska i 9 minusgrader verkade jobbigt men va tusan. Ska jag iväg o springa en halvmara så kan jag gå, gratis träning och lätt uppvärmning ett dygn innan start.
I morgon vid den här tiden står jag på startlinjen. Kan inte fatta att jag är nervös inför en halvmara men det är ordentligt med fjärilar i magen. Unnade mig dessutom en pizza igår som uppladdning. Tror det är strax före semestern jag åt en senast o jäklar vad gott det var. Blev rejält mätt men en kladdkake-bit med vispgrädde slank ner också :-)
Planet till Marrakech lyfter strax efter 13, landar lokal tid runt 17 nånting. Vet att senast kl 19.00 måste jag hämta ut mitt startnummer så förhoppningsvis lirar allt. Funderar på vad jag ska äta ikväll. Vore jäkla trist att bli magsjuk men det ska väl gå bra, peppar peppar...
Jaja, resan har bara börjat. Kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar