torsdag 30 januari 2014

Vardag igen...

Tja, allt sig likt. Jobbet rullar på och idag började jag träna igen. Har "slappat" sen halvmaran så nu var det dags. Har lite långsiktiga planer men inget att orda om. Naturligtvis finns ju en del lopp på agendan men det var väl självklart eller...?
Ska fokusera på projektbilen nu, snart sommar vetni ;-) Pratade med polarn häromdan som håller på att tillverka mina bensintankar. Vi diskuterade lite materialval och beslutade att de ska göras i aluminium. Kommer bli rejsigt som tusan så det jag behöver göra är att snoka rätt på alt tillverka ett par matchande tanklock. Kul. Bilder kommer så fort jag har några...
Med lite tur får jag min andra huvudbromscylinder i helgen. Blir bra det så jag ser att allt rockar.
Snart är Januari förbi. Februari är så kort att den knappt märks. Mars är praktiskt taget våren här o vips, så är det sommar. Hajar ni :-) Skönt.
Måste bara ha en Dagens låt : http://youtu.be/fZZD8ckwLJA
En riktig gammal klassiker apropå sommar och nej, det är INTE Sommartider...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar