onsdag 15 januari 2014

Slappt...

Vaknade igår morse med en djävulsk träningsvärk som satt i hela dan så ingen träning blev det, däremot bakning. Pojken o jag bakade spisbröd. Blir som ett tunnbröd som gräddas direkt på en spisplatta eller i en stekpanna. Med kyllingen jag lagade till i Måndags kväll blev det delikat kan jag lova. En rask powerwalk för samvetet behövdes innan läggdags dock...
Men, i morse var det dags igen. Lätt jogging till gymmet för en timmes hårdkörning av coachen. Aldrig svettats så grymt och har även hittat muskler jag inte trodde fanns, haha.
Blev såklart ett pass till med en timmes x-trainer och ett intervallpass nu på kvällen. Tänkte köra hårt fram tills Onsdag nästa vecka för att vila några dagar innan halvmaran i Marrakech. Bra plan tror jag.

Har faktiskt donat lite smått med projektbilen också men just inga kul bilder. Med lite tur så får jag hem ett par nya huvudbromscylindrar till helgen och det vore bra. Kan få hem lite annat kul också men mer om det då...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar