onsdag 9 maj 2012

Onda ben

Lämnade Granon strax efter 7 i morse. Hade ont som tusan i benet igår kväll så jag var på uselt humör, tyvärr. Det som är lite kul med små-byar är deras Supermarkets på ca 8kvadratmeter men de säljer allt från lufttorkad skinka till schalar:-). Nått för de flesta alltså.

Efter en dryg timme kom jag ifatt ett äldre par från Tyskland. De höll varandra i handen när de gick. Måste kännas fantastiskt att göra Caminon med sin livskamrat tror jag... Stannade för lunch några kilometer före Belorado och valde sen att försöka gå nån mil till så vi får se hur långt jag kommer...

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt, så benet håller. Du har ju inte bråttom.

    SvaraRadera
  2. Bråttom o bråttom.. Nä, jag vet och jag är ovanligt försiktig för att vara mig... men såklart, tack för omtanken.
    J

    SvaraRadera