söndag 6 maj 2012

Tapas på Bar Deportivo

Mmmmm siesta. Låg i ett par timmar med en ispåse på mitt onda ben och det tar sig. Är inte helt i skick och ska vara försiktig ett tag till. Har varit på Caminon en vecka nu och trots en del motgångar så känns det väldigt bra. Om jag räknat rätt, och stegräknaren,  så har jag avverkat ca 244940 steg hittils, vilket betyder ca 140 km och då har jag dragit av för bussresan. Inte så tokigt för en lubben gammal man. Men, det var inte det jag skulle berätta. Om / när ni har vägarna förbi Navarette, så strax bakom det kommunala härberget, ca 50 m, så ligger det en bar som heter Bar deportivo. Inte nog med att personalen är supertrevliga, de har en Tapas-meny som man kan dö för. Sagolikt goda Tapas. Bara att sätta sig i bilen och masa sig hit, jag lovar, det är det värt. Kan man få för sig att jag går Caminon för att äta upp mig??? Haha Btw, det verkar som om det bara går att svara på Comments från vissa datorer. Den här funkar det inte på. Skummelt men bara så ni inte tror jag är högfärdig eller nått...

1 kommentar:

  1. Goooooooood Mooooooooooorning Mr Persson
    Du får ta det lungt, tänk positivt, Jag skulle gärna komma ner och gå där. Men hinner inte. Synd att du inte vill avnjuta ett gott vin när du är i vinets hemland
    Michael

    SvaraRadera